Ինչպես կազմել իդեալական վաճառքի մենեջերի նկարագիրը

Նախքան վաճառքի գծով մենեջերին աշխատանքի ընդունելը, անհրաժեշտ է կազմել նրա ճշգրիտ նկարագիրը, որը պետք է անպայման ներառի հետևյալ կետերը` Սպառող-ապրանք մատրիցա Այս մատրիցան իրենից ներկայացնում է աղյուսակ, որն արտացոլում է Ձեր ընկերության վաճառքների առանձնահատկությունները, հատկապես , թե ինչ ապրանք է վաճառում Ձեր ընկերությունը և որ սպառողին: Սա Ձեզ թույլ կտա հասկանալ, թե կոնկրետ որ ապրանքի …

Continue reading ‘Ինչպես կազմել իդեալական վաճառքի մենեջերի նկարագիրը’ »

FacebookTwitterGoogle+LinkedInShare

Կադրերի հավաքագրման ժամանակակից մեթոդները

Կան կադրեր հավաքագրելու/ընտրելու մի շարք մեթոդներ` սոց. հետազոտում, գնահատական,հարցազրույց /այդ թվում ստրեսային/, տեստավորում և այլն: Դրանցից յուրաքանչյուրն ունի յուր թերություններն ու առավելությունները: Թվարկված բոլոր մեթոդների թույլ/թերի/ կողմերը կարելի է ձևակերպել այսպես` Ժամանակի ահռելի ծախս/ծախսված ժամանակը յուրաքանչյուր թեկնածուի հետ անհատական հարցազրույց անցկացնելու համար, ժամանակի ընդհանուր չափը ընտրման բոլոր փուլերի անցկացման համար/ Ֆինանսական ծախսեր/ HR-մասնագետների աշխատավարձը, հաճախորդնեի …

Continue reading ‘Կադրերի հավաքագրման ժամանակակից մեթոդները’ »

Ստրեսային հարցազրույց

Ստրեսային հարցազրույց` սա հարցազրույց է, որի ընթացքում փորձում են թեկնածուին հանել հավասարակշռությունից` ստեղծելով այնպիսի իրավիճակներ, որի ժամանակ նա իրեն անհարմար կզգա կամ էլ, պարզապես, դրանց պատրաստ չի լինի: Կա կարծիք,ըստ որի ստրեսային հարցազրույցը օգտակար է հարցազրույց անցնող անձնավորության համար, որը հետագայում ստիպված է լինելու առնչվել ստրեսային իրավիճակների հետ: Այս մեթոդը դեն է նետում մարդու «դիմակը», …

Continue reading ‘Ստրեսային հարցազրույց’ »

Կադրային գործակալությունների ծառայությունները

Կադրային գործակալության մակարդակը որոշվում է այդ գործակալությունում աշխատող խորհրդատու ռեկրութերների մակարդակով: Այս ծառայությունների աճող պահանջարկը պայմանավորված է հետևյալով` Աշխատուժի քանակի բարձրացմամբ Մասնագետները չեն դիտում աշխատանքային վայրը, որպես երկարատև զբաղվածություն Կան այլընտրանքային տարբերակներ որակյալ մասնագետների համար Պայքար բարձրակարգ անձնակազմ ձեռք բերելու համար Կադրային գործակալությունների ծառայությունները` Head-hunting – “գլուխների/ մասնագետների որս” Executive Search- որոնումվերադաս ղեկավար պաշտոնների համար …

Continue reading ‘Կադրային գործակալությունների ծառայությունները’ »

Ռեկրութինգի հիմունքները

Ռեկրութինգ – դա բիզնես պրոցես է, որի նպատակն է` պատվիրատուի պահանջներին համապատասխանող անձնակազմի/ բանիմաց մասնագետների ընտրություն: Շուկայում այս բիզնեսը համեմատաբար երիտասարդ է և զարգացող: Շատ հաճախ բանակցությունների ժամանակ անհրաժեշտություն է լինում հաղթահարել գործատուի կարծրատիպերը: «Կադրերը որոշում են ամեն ինչ» սկզբունքը երբեք չի կորցնի իր արդիականությունը ,քանի որ ցանկացած ընկերության հաջողություն ուղղակիորեն կախված է կազմակերպության շրջանակներում …

Continue reading ‘Ռեկրութինգի հիմունքները’ »

Կադրային ծառայություններ

Կադրային գործակալության շուկան զարգանում է թե’ ճգնաժամի, և թե’ տնտեսության զարգազման ժամանակ: Կադրային շուկան գտնվում է կազմավորման փուլում. կազմակերպությունների և գործակալությունների միջև դեռևս չկան հստակ ձևավորված պրոֆեսիոնալ համագործակցության կանոններ: Անձնակազմի հավաքագրման ժամանակ գործատուն հաճախ չի տիրապետում կադրային գործակալությունների հետ փոխազդման մեթոդներին, չկարողանալով ճշգրիտ ձևակերպել ռեկրուտերների աշխատանքային պահանջները: Նրանց թերացումները պայմանավորված են` Մասնագիտական ծառայությունների մատուցման շուկայի …

Continue reading ‘Կադրային ծառայություններ’ »

Կադրային ընկերությունների աշխատանքային գործունեության կոդեքս

Աշխատանքի կատարում նախատեսված ժամկետներում Օբյեկտիվ և ճշգրիտ ինֆորմացիայի պատրաստում թեկնածուի մասին առանց աղավաղումների Միջոցների շրջահայաց/խելամիտ ծախսում Նոր առաոջարկությունների կամավոր արգելում այն թեկնածուներին, որոնք ընտրվել են տվյալ կազմակերպության օժանդակությամբ Հրաժարում առաջադրանքից փոփոխությունների կամ պայմանների վատթարացման դեպքում Երաշխիք, որ որոնումը կվերականգնվի առանց լրացուցիչ պարգևատրումների/ վճարումների , եթե թեկնածուն հեռանա 3 ամսվա ընթացքում: Երաշխիք, որ թեկնածուն միաժամանակ չի …

Continue reading ‘Կադրային ընկերությունների աշխատանքային գործունեության կոդեքս’ »

ԱԿՍԵՊՏ կադրային կենտրոն: ընկերությունը եւ աշխատակազմը

ԱԿՍԵՊՏ կադրային կենտրոնը HR շուկայում աշխատում է սկսած 2004 թվականի հուլիսից և արդեն հավաքագրման ոլորտում դարձել է առաջատար:

Մեր հիմնական շեշտը դրված է ճիշտ եւ լավ հավաքագրման վրա, որ կհամապատասխանի հաճախորդ ընկերության կարիքներին:

ԱԿՍԵՊՏ Կադրային Կենտրոն:Մեր Առաքելությունը եւ Առավելությունները

ԱԿՍԵՊՏ կադրային կենտրոնի առաքելությունն է օգնել կադրերի ճիշտ ընտրության եւ արդյունավետ կառավարման մեջ:
Ընկերության հիմնական նպատակն է Հայաստանում մարդկային ռեսուրսների խնդիրներին գործնական, մատչելի և որակյալ լուծումներ տրամադրելը:

Երբ է աշխատակազմի աութսորսինգը կամ վարձակալությունը արդյունավետ

Երբ անհրաժեշտ է կրճատել աշխատակազմի ծառայությունների, կառավարման և մարկետինգի բաժինների կամ ընկերության հաշվապահության բեռը:
Երբ աշխատակազմի անդամների թիվը խիստ սահմանափակ է, սակայն այն մեծացնելու անհրաժեշտությունը կա: