Հեռախոսային խոսակցություններ վարելու արվեստը

Այսպիսով, ինքնակենսագրականը պատշաճ կերպով կազմված է և տեղադրված է տարբեր ինտերնետային աղբյուրներում և թերթերում: Մինչ դուք սպասում եք գործատուի արձագանքին, մեղք չի համարվի, եթե դուք ինքներդ փնտրեք ձեզ հետաքրքրող աշխատատեղերը: Հեռախոսային զանգերի անցկացման մասին կխոսվի ստորև, այժմ պարզենք, թե մի շարք հայտարարություններից որը կարելի է ընտրել: Ում խորհուրդ չի տրվում զանգահարել Դուք բաց եք անում …

Continue reading ‘Հեռախոսային խոսակցություններ վարելու արվեստը’ »

FacebookTwitterGoogle+LinkedInShare

ժամանակի կառավարում. քայլ 8

Ժամանակի կառվարման վերջին կարևոր առանձնահատկությունն այն է, որ անհրաժեշտ է զարգացնել գրաֆիկին հետևելու սովորությունը, որը դուք սահմանել եք ինքներդ ձեզ համար: Աշխատանքային օրվա առաջին օրից պետք է կազմել գործողությունների պլան, փոփոխել այն ամեն օր և խիստ հետևել դրան: Եթե ամեն օր հետևեք դրան, կատարել բոլոր առաջադրանքները համաձայն պլանի,կազմակերպել գործունեությունը, կողմնորոշվել խնդիրների կատարման առաջնահերթության հարցում, ձեր …

Continue reading ‘ժամանակի կառավարում. քայլ 8’ »

Ժամանակի կառավարում. քայլ 6, 7

Քայլ վեցերորդ- Կենտրոնացե’ք Հաջորդ կարևոր կզբունքը կենտրոնանալ կարողանալու ունակությունն է: Օրվա ընթացքում անհնար է ամբողջ ժամանակը տրամադրել միայն աշխատանքին, անընդհատ ինչ-որ բան շեղում է`զանգում է հեռախոսը, գործընկերներն են զրուցում, հանկարծակի կարևոր և հրատապ գործ է ի հայտ գալիս, այս բոլորը առաջադրանքի կատարումը ձգձգում են մի քանի րոպեով կամ նույնիսկ ժամով: Փորձեք առավելագույն պատասխանատվությամբ մոտենալ ձեր …

Continue reading ‘Ժամանակի կառավարում. քայլ 6, 7’ »

Ժամանակի կառավարում. Քայլ 3, 4, 5

Քայլ երրորդ. բաժանիր և նվաճիր Յուրաքանչյուր աշխատանքային օրվա սկզբին կազմեք մի ցանկ, թե ինչ պետք է անեք տվյալ օրը: Որոշեք, թե դրանցից որն ունի առավել առաջնահերթ ձեզ համար, որը կարելի է հետաձգել և որը կարելի է ընդհանրապես չկատարել: Պլանավորման ժամանակ կարող եք կիրառել առաջնահերթության և կարևորության հետևյալ սկզբունքը: Առանձնացրեք չորս խումբ.առաջին խմբի մեջ մտնում են …

Continue reading ‘Ժամանակի կառավարում. Քայլ 3, 4, 5’ »

Ժամանակի կառավարում. Քայլ 1, 2

Քայլ 1Տեսականից գործնական Առաջին հերթին, մասնագետը, ով նոր է սկսել իր աշխատանքային կարիերան,պետք է չափազանց ուշադիր ընկալի տեղեկատվությունը, որը նա կստանա նոր աշխատանքային վայրում: Ինչն է միշտ պակասում մեր համալսարաններում: Իհարկե գործնական աշխատանքը: Ակադեմիական կրթության բարձր աստիճանը առաջարկում է տեսականորեն մեծ ծավալ, որոնք երբեմն տարանջատված են ուսումնասիրության օբյեկտից, այդ պատճառով երիտասարդ մասնագետը փորձի պակաս ունի: …

Continue reading ‘Ժամանակի կառավարում. Քայլ 1, 2’ »