Benefits of HR Outsourcing

hr-outsourcingBusinesses have a number of good reasons to hire third parties to administrate aspects of their human resources department. Within the general field of human resources, the development of human resources outsourcing professionals is growing. Businesses are recognizing that they can streamline some of their operations and enjoy various advantages by taking part of what an internal HR team used to do and assigning it to a third-party service provider.

The Cost of a Salary or a Seat

One reason that businesses do outsource human resources is related to something very basic, which is the actual cost of hiring a full-time employee. Many of these large costs, such as health insurance coverage, worker’s compensation insurance, payroll costs and the cost of other benefits, tend to be a significant part of a company’s balance sheet. What outsourcing companies can do is locate workers in other third-party groups that are aggregated to provide more efficient costs. A single HR third-party service might have thousands of workers signed up in one group plan in order to “regionalize” these costs and help individual clients offset them.

Workplace Compliance

Another compelling reason for outsourcing HR relates to the challenges and liabilities of the everyday workplace. Smaller companies or even moderately sized companies can find that their HR offices are struggling with all of the oversight and auditing, as well as training and other activities, that support a fully compliant workplace. Whenever there is a threat of some kind of violation of existing laws and regulations, it can lead to serious issues for an enterprise. Third-party HR services provide expert staffers that can handle the task of maintaining compliance with rules set by OSHA and other workplace regulators. This can help to save a business from various kinds of liability, whether it is related to workplace discrimination, improper safety protocols, or any other element of a managed business process.

A Distributed Workforce

Apart from the specific practice of outsourcing HR, there’s a larger trend within the business world to distribute a workforce across many different areas, rather than collecting all of the company’s employees in a single local headquarters. Allowing for distributed workforce models can save businesses even more money, while allowing them to attract better talent. This is another aspect of how outsourcing HR can help any kind of company in nearly any sort of industry. Issues involved in choosing the best configuration for a distributed or remote workforce include:

  • management and tracking of employee hours for payroll and overall administration
  • tools for remote training and management of particular front-line or customer-facing roles
  • interface management and optimization
  • allowing for HR research to screen potential employees
  • providing a secure environment for remote work

C-suite managers or other top staffers should think about all of these considerations when evaluating a move toward a third party HR service. Rather than staying with what’s traditional, businesses are quickly renovating their internal structures to stay competitive, and HR outsourcing is a major part of that process.

Source: www.integritynetworkins.com

 

 

 

 

 

 

FacebookTwitterGoogle+LinkedInShare

ԻՆՉՊԵՍ ՊԱՏՐԱՍՏՎԵԼ ՀԱՐՑԱԶՐՈՒՅՑԻՆ

job-interview

Հարցազրույցին պատրաստվելու առաջին քայլ.  տեղեկացված լինել այն կազմակերպության մասին, որտեղ գնում եք հարցազրույցի:

Արդյունավետ ինֆորմացիա կարելի է ձեռք բերել տարբեր աղբյուրներից: Ամենահասանելի միջոցը կազմակերպության կայքին ծանոթանալն է: Փորձեք  ամսագրերում գտնել հոդվածներ տվյալ կազմակերպության վերաբերյալ: Գուցե Ձեր հարցերից մի քանիսին կարողանա պատասխանել այն կադրային կենտրոնի աշխատակիցը, որին դուք դիմել եք:

Ինչն է կարևոր իմանալ այն կազմակերպության մասին, որտեղ Դուք գնալու եք հարցազրույցի.

  • Ինչ արտադրանք է ներկայացնում կամ ինչ ծառայություն է մատուցում այդ կազմակերպւթյունը,
  • Ով է հանդիսանում կազմակերպության արտադրանքի կամ ծառայության ուղղակի սպառողը,
  • Ինչպես է ստեղծվել կազմակերպությունը, նրա նպատակներն ու ձեռքբերումները,
  • Արդյոք կազմակերպությունն ունի տարածաշրջանային նշանակություն,
  • Ովքեր են կազմակերպության հիմնական մրցակիցները,
  • Արդյոք այն համարվում է ազդեցիկ կազմակերպությունը,
  • Ինչպես է արձագանքում մամուլը կազմակերպության մասին,
  • Ինչ հեռանկարներ կան:

Հարցազրույցին պատրաստվելու երկրորդ քայլ.  մտածել այն հարցերի շուրջ, որոնք կարող են տալ հարցազրույցի ժամանակ: Որոշ հարցեր կարող են լինել զուտ գործնական բնույթի, որոշ հարցեր էլ կարող են տրվել Ձեր մոտիվացիան,  հետաքրքրությունների շրջանակը,մասնագիտական կոմպետենտությունը, ընկերության և արտադրանքի մասին տեղեկացվածությունը, արագ  որոշումներ կայացնելու կարողությունը ստուգելու համար:

Նախքան հարցազրույցի գնալը որոշեք, թե ինչպես պետք է հագնվեք, քանի որ արտաքին տեսքն ու վարվելակերպը շատ մեծ նշանակություն ունեն առաջին հանդիպման ժամանակ:

Նախորոք ճշտեք, թե ուր պետք է գնաք հարցազրույցի: Հարցազրույցին ներկայացեք նշանակված ժամից 15 րոպե շուտ: Դրանով Դուք ցույց կտաք, որ հարգում եք հարցազրուցավարին և գնահատում եք նրա ժամանակը: Եթե, այնուամենայնիվ, ուշանում եք, անպայման տեղեկացրեք Ձեր ուշացման մասին: Ցանկալի է Ձեզ հետ վերցնեք Ձեր երաշխավորագրերը, եթե դրանք կան:

Հիշեք, որ նույն որակավորմամբ թեկնածուների ընտրության ժամանակ մեծ նշանակություն ունի հարցազրույցի ժամանակ լավ տպավորություն թողնելու Ձեր կարողությունը:

7 հմտություններ, որոնք կօգնեն գտնել աշխատանք

laptop-on-work-desk

Դպրոցի և համալսարանի վատ գնահատականները ոչ մի կապ չունեն աշխատավարձի մակարդակի կամ առաջխաղացման հետ: Գործատույին հետաքրքրում է ոչ միայն քո դիպլոմավորված գիտելիքները այլ նաև այնպիսի բաների իմացություն, որոնք դժվար թե հնարավոր լինի սովորել դասասեղանի մոտ նստած:

Րիչ Միլգրամը՝  « Beoynd »  կազմակերպության գլխավոր տնօրենը, կարծում է, որ գործատուները ոչ թե փնտրում են տարբեր կոդավորումների և համակարգչային ծրագրերի իմացություն, այլ ործատուներին ավելի շատ հետաքրքրում է աշխատողի ի շահ թմի և կազմակերպության մտածելու և գործելու ունակությունները: Իսկ տեխնոլոգիաների ուսուցումն երկրորդական է և  շատ պարզ: Այդ տեխնոլոգիաների իմացության կիրառումը, տրամաբանական մտածելակերպը, զգուշությունը, ինչպես նաև սուր ուշադրությունը մանրուքների նկատմամբ. Ահա սրանք են այն հատկանիշները, որոնք հարկավոր են նոր աշխատակիցներին:

Եվ ինչ է գործատուն ակընկալում տեսնել իդեալական աշխատակցի մեջ:

1.Քննադատական մտածողություն: Որոշվող լուծումների ուժեղ և թույլ կողմերը նախապես գնահատելու հատկանիշը քեզ կօգնի խուսափել անուղղելի սխալներից:

2.Դժվար խնդիրները ինքնուրույն՝ առանց ղեկավարության մշտական վերահսկողության լուծելու հատկանիշը ցույց կտա, թե որքանով ես դու պատրաստ քո սեփական նախագծերին:

3.Որոշում կայացնելու և դրանց հետևանքների պատասխանատվությունը կրելու ունակություն: Նույնիսկ եթե ամինինչ չստացվի, դու միշտ կարող ես ասել, որ սխալ ես եղել:

4.Լսելու և ճիշտ հարցեր տալու ունակություն: Հատկապես առաջին աշխատատեղի ժամանակ ստիպված ես շատ բան սովորել, այնպես որ այս հատկանիշը քեզ պետք կգա:

5.Գիտելիքը մնայուն ուժ է, իսկ տեխնոլոգիաների զարգացումը դարձնում են այն անփոխարինելի և Մարքեթոլգի, և ՄՌ բաժնի աշխատակցի համար:

6.Մաթեմատիկա: Մասնագիտությունների մեծամասնությունը պահանջում են հանրահաշվի ե երկրաչափության տարրական գիտեիքներ, որպեսզի չընկնես խառնաշփոթի մեջ և կարողանաս գնահատել քո աշխատանքի արդյունավետությունը (որը ընդունված է արտահայտել թվերի, իսկ ավելի լավ է գումարի միջոցով ):

7.Համակարգված մտածողություն: Վերլուծելու կարողություն և միմյանց հետ ոչ մի ձև չկապակցվող փաստերի միջև կապ գտնելու ունակություն:

 

 

 

Թոփ 10 առավել հեռանկարային մասնագիտությունների ցանկ

jobs-and-professions-900x4501.Ինժեներծրագրավորող

Որակյալ ինժեներ–ծրագրավորողները պահանջված են էկոնոմիկայի բոլոր ոլորտներում: Հաջողակ ծրագրավորող լինելու համար անհրաժեշտ է լավ իմանալ  մաթեմատիկա և միաժամանակ ունենալ ստեղծագործող միտք, պատրաստ լինել անքուն գիշերներին, քանի-որ կրեատիվությունը շատ հաճախ ցերեկային լույս չի սիրում:
Առավելութուններ՝ կարիք չկա վախենալ աշխատաքնը կորցնելուց. միշտ էլ կգտնվի նորը: Թերություններ՝ տեսողության թուլացում համակարգչի առջև 12 ժամ նստելուց և աջ ձեռքի մուտացիա  մկնիկի շատ օգտագործումից:

 2.Համալսարանի պրոֆեսոր/դասախոս

Այս մասնագիտությունը հիմնականում այն մարդկանց համար է, ովքեր նախընտրում են կրել տրենդային պիդջակներ, վարել երկար և խելացի զրուցներ ինչպես Վուդի Ալենի հերոսները:
Առավելություններ՝ ազատ գրաֆիկ և ազատ հագնվելու ոճ: Թերություններ՝ հնարավոր է դասավանդում հեռավոր կամ քիչ հայտնի համալսարանում:

3.ֆինանսական խորհրդատու

Գոյություն ունեն շատ դասընթացներ, որոնք պատրաստում են ֆինանսական խորհրդատուների, դրանից էլ կարելի է ենթադրել, որ շատ հաճախ երեխաներն այն  հարցին, թե ինչ են ցանկանում դառնալ, հստակ պատասխանում են ֆինանսական խորհրդատու:
Առավելություններ՝ մասնագիտական կայուն շուկա: Թերություններ՝ սթրես, սթրես և կրկին սթրես, երկար երեկոներ և հանգստյան օրեր գրասենյակում:

4.ՄՌ բաժնի ղեկավար

Իրականում հենց ՄՌ բաժնի ղեկավարն է աշխատանքային գործընթացը հետաքրքիր դարձնում ընկերության բոլոր աշխատակիցների համար՝ օգնելով ստեղծել կորպորատիվ մշակույթ և ճիշտ ռազմավարություն:
Առավելություններ՝ աշխատանք մարդկանց հետ, բայց ոչ դրսում, համեմատաբար արագ կարիերա ստեղծելու հնարավորություն: Թերություններ՝   հոգեբանական հյուծվածություն, հավանական կոնֆլիկնտներ գործըկներների հետ:

5.Բուժքույր

Զարգացած երկրներում բնակչության կյանքը շարունակում է աճել, մահացությունը կրճատվում է, այդ պատճառով էլ մոտակա ժամանակերում բուժքույրի աշխատանքի պակաս հաստատ չի նկատվի:
Առավելություններ՝ որպես բուժքույր կարելի է փոխել կարիերայի աճը՝ կախված մասնագիտությունից՝ օրթոպեդիայից մինչև վիրաբուժություն:Թերություններ՝   ամենահաճելի գործը չէ:

6.Շուկայագետ

Հենց այս մարդիկ են հավաքում և վերլուծում այն տեղեկությունը, որի կարիքն ունի յուրաքանչյուր ընկերություն,  որը պլանավորում է գործող կամ նոր շուկա բերել ապրանք կամ ծառայունթուն :
Առավելություններ՝  նման դինամիկ աշխատանքում երբեք չես ձանձրանա: Թերություններ՝ այս աշխատանքը միայն այն մարդկանց համար է, ովքեր սիրում են աշխատել թվերի հետ:

7.Ցանցային ադմինիստրատոր

Ցանցային ադմինիստրատոր անվանումը շատ հավաքական է: Եթե այս դասակարգման մասին խոսենք մասնագիտական  տեսանկյունից, ապա գոյություն ունեն ցանցային ադմինիստրատոր , IT տնօրեն և տեխնիկական տնօրեն:
Առավելություններ՝ աշխատակիցների նամակագրության ընթերցում J: Առավել խելացիների համար միշտ գտնվում է հնարավորություն ազատ գրաֆիկով աշխատելու կամ որևիցե կազմակերպության տեղական ցանցի ստեղծում:Թերություններ՝ կարերիայի ոչ պարզ հեռակնարներ:

8.Անշարժ գույքի  գործակալ

Անշարժ գույքի գնահատող/գործակալ անհրաժեշտ է շինարարության, վաճառքի  խթանման, բնակարանի, ինչպես բանկային ավանդների, ապահովագրության և հարկերի համար: Այնպես որ այն ստեղծում է բավարար աշխատատեղեր նույնիսկ տնտեսական անկման դեպքում:
Առավելություններ՝ աշխատանքը  տանից  անելու հնարավորություն: Թերություններ՝ պետք է հաճախակի տեղաշարժվել: Սահմանափակ կարիերայի հնարավորություն: Անշարժ գույքի գնահատողը նախնական և վերջնական  մասնագիտական պաշտոնն :

 9.Դեղագետ

Հետևյալ աշխատանքի առակայությունը պայմանավորված է այն հանգամանքով, որ կյանքի  տևողությունը աճում է՝ դրա  հետ  մեկ տեղ բազմապատկելով հիվանդությունները և բժշկական օգնության կարիքը:
Առավելություններ՝ շրջանավարտները կարող են իրենց թույլ տալ ընտրություն կատարել բազմաթիվ աշխատանքայինի առաջարկներից: Թերություններ՝ կարիերայի սահմանափակ հնարավորություն: Երբեմն ստիպված ես գործ  ունենալ զայրացած հաճախորդների հետ:

10.Հոգեվերլուծաբան

«Պառկե՛ք: Ասացեք ինձ, թե ինչն է Ձեզ անհանգաստացնում», իսկ ի պատասխան, կարող եք միայն լսել և գլխով անել: Հետո կարող եք խոսել մեղքի բարդույթի կամ  հոր որդու նկատմամբ նախանձի մասին,   հրավիրել  նրան նոր թերապիայի և աշխատել այդ հիվանդի հետ հաջորդ 15 տարիների ընթացքում:
Առավելություններ՝ ազատ աշխատանքային օրակարգ: Մարդկանց օգնած լինելու դրական զգացողությունը: Թերություններ՝ հոգեկան մեծ ճնշվածություն:

20 Խորհուրդներ, թե ինչպես տեղավորվել աշխատանքի

Puzzle Job1.Աշխատանք միշտ կա

Նույնիսկ ճգնաժամի ժամանակ կարելի է գտնել համապատասխան  աշխատանքի առաջարկ` չմատնվելով խուճապի: Հարկավոր է միայն իմանալ` որտեղ փընտրել: Մտածիր թե ինչ է քեզ հարկավոր և հետո  միայն ուղարկիր ռեզյումեն կամ զանգահարիր հետաքրքրող կազմակերպություններին: Պատկերացրու,  որ  աշխատատեղը, դա քո նպատակն է: Ստեղծիր  այդ  նպատակների ցանկն և  իրագործիր մեկը մյուսի հետեևից: Թող ժամանակավոր  անհաջողությունները  քեզ չկանգնեցնեն: Աշխատանքի փընտրտուքը միշտ ժամանակատար է, իսկ ծանր ժամանակներում` հատկաես :

2.Մի ուղարկիր հարյուրավոր ռեզյումեներ

Մի շտապիր  ուղարկել քո տվյալները  տասնյակ կազմակերպությունների  և մի տեղադրիր բոլոր կայքերում: Դա արտահայտվում է քո հեղինակության վրա: Ապագա  գործատուները  կտեսնեն, որ դու չես հասկանում, թե ինչ ես ցանկանում, չգիտես ինչպես  գործել, և աշխատանքի չեն ընդունի:

3.Կողմնորոշվիր, թե ինչ  ես ցանկանում

Մինչև չհասկանաս, թե ինչ աշխատանք ես ցանկանում, բոլոր քո փորձերը կլինեն անարձյունք: Բացի այդ դու պետք է  պարզ հասկանաս, թե ինչ աշխատավարձի ես հավակնում, և ինչ  գրաֆիկ է քեզ հարմար:  Միայն այս  հարցերի պատասխանները ստանալուց հետո դու կկարողանաս գտնել արժանապատիվ աշխատանք:

4.Աշխատել երեք կոպեկի համար և կործանիր կարիերադ

Նույնիսկ եթե դու գործազուրկ ես, մի  համաձայնվիր ցածր աշխատավարձով աշխատանքի: Այն պետք է լինի շուկային համարժեք`  միջին կամ բարձր, բայց ոչմի դեպքում ավելի ցածր: Մեկ անգամ համաձայնվելով քիչ գումարին,  դու արդեն չես  կարող  հավակնել  ավելի լավ աշժատավարձի:Եթե քեզ  վարձատրում են 15 հազար 30-ի փոխարեն և դու դրան համաձայն  ես եղել, ապա կարող ես հույս չունենալ մոտակա ժամանակներում աշխատավարձի բարձրացման:

5.Պատրաստի մի քանի ռեզյումե

Դրանք հարկավոր կլինեն տարբեր  իրավիճակների և գործատուների  համար: Տարբեր կազմակերպությունների համար կարևոր են տարբեր փաստեր:

6.Իմացիր քո արժեքը

Մինչև հարցազրույցի գնալը սթափ գնահատիր` որքան դու արժես աշխատաշուկայում: Դու  դա  կարող ես  անել ուղղակի վերլուծության ենթարկելով քո փորձը,  այն խնդիրները, որոնք դու լուծել ես և քո աշխատանքի որակը: Կարևորը չփորձես ինքդ քեզ խաբել: Հիշիր ոչ միայն հաջողություններն, այլ  նաև անհաջողությունները: Այդ  անելուց հետո հասկացիր, թե որքան են վճարում նման մասնագետներին: Համադրելով մեկը մյուսի հետ` կբացահայտես` որքան արժես: Այդպես ավելի հեշտ կլինի պայմանավորվելն աշխատավարձի  վերաբերյալ:

7.Մի վախեցիր բարդ խնդիրներից

Ընտրիր նոր աշխատանք: Ավելի  լավ է աչքի անցկանել այն առաջարկները, որտեղ դու պետք է քո վրա վերցնես  ավելի մեծ  պատասխանատվություն քան նախկինում և նաև լուծես  ավելի  բարդ խնդիրներ: Հարկավոր չէ մի հաստիքից անցնել նմանատիպ այլ հաստիքի. հաշվարկը  պետք է լինի  երկարաժամկետ:  Կազմակերպությունն և հաստիքը, որտեղ  հանգիստ է և առօրյա աշխատանք, չեն արագացնի քո կարիերայի աճն, այլ  հակառակը`  կնվազեցնեն քո արժեքն աշխատաշուկայում և  կբարդեցնեն քո հետագա աշխատանքի փընտրտուքը:

8.Նոր սկիզբը լավ տարբերակ է

Նոր ծրագիրը ռիսկ է, բայց նաև հեռանկար: Տեղավորվելով սկսնակ աճող կազմակերպությունում` դու կարող ես արագացնել քո կարիերայի աճը:  Բայց մի սխալվիր ընտրության մեջ: Մինչ  առաջարկին համաձայնվելը, հասկացիր, որքան լուրջ թիմ է հավագված, և  ինչ նպատակներ է այն իր դիմաց դնում:

9.Աշխատիր այնտեղ, որտեղ քեզ հարմարավետ է

Առաջին անգամ  հարցազրույցի ներկայանալիս, երբ քո դուրը չի գալիս ղեկավարության պահելաձևը կամ ներքին կանոնները, մի փորձիր կոտրել ինքդ քեզ: Դու  կկարողանաս հարմարվել  միայն կարճ ժամանկով, որից հետո կսկսի ընկճվածություն և  անտարբերություն, և դու նորից  կսկսես փնտրել աշխատանք:

10.Իմացիր քո թույլ կողմերը

Կարողացիր բացատրել քո կարիերայի անհաջողությունները : Բայց մի բարդիր դրանք  մյուսների վրա: Հասկացիր, թե ինչն  է եղել դրա պատճառը: Հասկացիր, թե ինչն է խանգարել քեզ  հասնել  հաջողության: Եզրահանգմաբ կարող ես  կիսվել  հարցազրույցի ժամանակ,  երբ դրա մասին  հարցնեն: Այդպիսի աշխատակիցներին միշտ գնահատում են:

11.Եբեք վատ մի խոսիր քո նախկին կոլեգաների մասին

Երբ հարցազրույցին հարցնեն նախկին աշխատանքի վերաբերյալ, երբեք մի վատաբանիր նախկին աշխատակիցներին և ղեկավարությանը, եթե նույնիսկ նրանք իրականում քեզ վատ են վերաբերվել: Նոր տնօրենը հավանական է, որ  այդպիսի վարքը չի գնահատի և կմերժի աշխատանքը:

12.Հաջողությունների մասին խոսելիս ներկայացրու փաստեր

Նույնիսկ եթե դու ունես մեծաքանակ հաջողություններ, պատմիր միայն  նրանց մասին, որոնք դու կարող ես ապացուցել: Այդպես դու ցույց կտաս, որ դատարկախոս չես: Եվ մի շտապիր ինքդ քեզ գովալ: Տեղին  խոսիր քո հաջողությունների մասին. խոսիր այն ժամանակ, երբ քեզ հարցնում են, կամ երբ խոսում ես քո աշխատանքի յուրահատկությունների վերաբերյալ:

13Ապացուցիր քո փորձը օրինակներով

Երբ հարցազրույցին խնդրեն պատմել` ինչումն է կայանում  քո աշխատանքի բնույթը, պատմիր դրա մասին կոնկրետ օրինակներով: Հիշիր` ինչպես ես դու վարվել այս կամ այն աշխատանքային իրավիճակում, ինչ ես արել, ինչ ես խոսել և ինչին է դա բերել: Բայց շատ մի խորացիր մանրուքների մեջ, քանի-որ դա կխճճի զրուցակցին:

14.Մի եղիր չափազանց ամաչկոտ

Հարցազրուցը տանջանք կամ նույնիսկ քննություն չի: Դա հավասարազոր երկխոսություն է 2 պայմանավորվող կողմերի միջև: Դրա համար հարկավոր չէ լինել կաշկանդված, կարմրել և կակազել: Ցույց տուր վստահություն, քանի-որ արժանապատվորեն կգնահատեն միայն, նրան, ով գիտի ինքն իր գինը:

15.Մի ստիր հարցազրույցին

Պատրաստ եղիր անհարմար հարցերին: Օրինակ, թե ինչու են հեռացրել նախկին աշխատատեղից: Բայց մի ստիր: Սուտը կբացահայտվի, և գործատուն կիմանա, որ քո հետ գործ ունենալ պետք չի:  Պատասխանիր անկեղծ,  նույնիսկ եթե քեզ հաճելի չէ. դա կապացուցի քո  կամքի ուժը և ինքնավստահությունը:

16.Օգտագործիր կապերդ/ծանոթությունդ

Նույնիսկ եթե քեզ թվում է, որ քո ծանոթների շրջանակը նեղ է և այն աշխատանք փնտրելու մեջ օգտագործելու  համար անիմաստ, միևնույն է պատմիր հնարավորինս շատ քանակությամբ մարդկանց այն մասին, որ աշխատանք ես փնտրում: Գնչական փոստը կարող է աշխատել ամենաանսպասելի ձևով և օգնել քեզ  այն պահին, երբ դու ամենաքիչն ես սպասում:

17.Ունեցիր համապատասխան արտաքին հարցազրույցի համար

Չնայած քո սուր մտքին և  հիասքանչ հմտություններին` առաջինն, ինչ  քո մեջ տեսնում է պոտենցիալ գործատուն, դա քո արտաքինն է: Այն պետք է համապատասխանի  կազմակերպության մթնոլորտին և վարկանիշին, նաև այն հաստիքին, որին  դու հավակնում ես:Այնտեղ որտեղ հարկավոր է կոստյում, տեղին չի լինի կրեատիվ հագուստը, կամ հակառակը:

18.Եղիր նախաձեռնող

Ուղարկելով ռեզյումե քեզ հետաքրքրող աշխատատեղին` մի հապաղիր, ինքդ զանգահարիր կադրերի բաժին և իմացիր` արդյոք հասել է քո ռեզյումեն թե ոչ: Քո մասին ավելորդ անգամ տեղեկացնելով` կրկնապատկես ամբոխից քո առանձնանալու հնարավորությունը:

19.Սկսիր լրացնել գիտելիքի բացթողումները

Ժամանակավոր դադարը կարելի է և հարկավոր է օգտագործել ինքնակրթության վրա: Եթե դու գիտես քո թույլ կողմերն,  ապա դրանց վրա  աշխատելու կատարյալ ժամանակը հենց աշխատանք փնտրելու ընդացքն է: Կարդա գրականություն և քչփորիր համացանցը: Քո տեղակացվածությունն և պատրաստվածությունը կնպաստի ավելի լավ դրսեվորման նոր աշխատատեղում:

20.Երբեք մի վախեցիր փակ դռներից

Նույնիսկ եթե երբեմն թվում է, որ քեզ մոտ ոչինչ չի ստացվի, մի հուոսահատվիր:  Եթե դու իրոք ցանկանում ես աշխատել քո երազանքների  կազմակերպությունում, դու կարող ես  դրան հասնել: Իսկ  եթե  դուռն իրոք փակ է` օգտագործիր պատաու
հանափեղկը:

4 քայլ լավ տպավորություն ստեղծելու համար նախքան աշխատանքի հարցազրույցը:

InterviewDiversity

Ձեզ հրավիրել են  հարցազրույցի: Եթե Դուք ցանկանում  եք նախապես  լավ  տպավորություն թողնել գործատուի  վրա,  ապա  հետևեք ԱԿՍԵՊՏ կադրային կենտրոնի  աշխատակիցների առաջարկած  4 կարևոր քայլերին, որոնք կդաձնեն Ձեր կայանալիք հարցազրույցը կատարյալ:

Հետևե՛ք գործատուի հրահանգներին նախքան  հարցազրույցը:

Եթե Դուք  ստացել եք հեռախոսազանգ  կամ  էլ.-նամակ  գործատուից,  ով  ցանկանում  է  Ձեզ հետ պայմանավորվել հարցազրույցի համար, ցանկալի է, որ Դուք մի  քանի   հարմար օր կամ  ժամ նշեք, որպեսզի ցույց  տաք Ձեր և՛ անձնային և՛ աշխատանքային   ճկունությունը: Իսկ, եթե գործատուն Ձեզ խնդրել է զանգահարել հաջորդ օրվա առաջին կեսին,  եղե՛ք   պատասխանատու և  զանգահարեք նշված ժամանակահատվածում: Այդպիսով Դուք  ցույց  կտաք  Ձեր   պատասխանատու և   ճշտապահ  հատկանիշները:

Շտապե՛ք արձագանքել:

Եթե Դուք նշել եք Ձեր ռյեզումեյում/ինքնակենսագրականում Ձեր Էլեկտրոնային հասցեն,  ապա գործատուն հնարավոր է, որ չզանգահարի հարցազրույցի համար  պայմանավորվելու, այլ ուղարկի տեղեկությունը Ձեր Էլեկտրոնային փոստարկղին: Այսպիսով՝ եղե՛ք զգոն, հատկապես աշխատանքի որոնման շրջանում, և շտապե՛ք արձագանքել հնարավորինս շուտ գործատուի էլ.-նամակներին, այլապես Ձեզ կարող են չդիտարկել որպես հնարավոր թեկնածու ապագա աշխատանքի համար:

Խուսափե՛ք  անհարմար իրավիճակներում պայմանավորվածություն հաստատել:

Ձեզ զանգահարել է գործատուն, և Դուք գտնվում եք անհարմար իրավիճակում. մեքենա եք վարում կամ ամբոխի  մեջ  եք  գտնվում  կամ որևէ աղմկոտ  վայրում եք: Նման դեպքում պատասխանեք հեռախոսազանգին՝ խնդրելով  հետ  զանգահարել Ձեզ մի քանի  րոպեից: Դա Ձեզ հնարավորություն կտա խուսափել պատահական սխալներից և կենտրոնացնել Ձեր ուշադրությունը կոնկրետ խնդրի շուրջ:

Պլանավորե՛ք  Ձեր օրը:

Եթե Ձեզ հրավիրել են հարցազրույցի, իսկ Դուք զբաղված եք կամ աշխատում եք, ապա պլանավորեք Ձեր օրը նախորոք:  Թույլտվություն վերցրեք աշխատավայրից կամ   հետաձգեք հարցազրույցի օրը և  ժամը, եթե, իհարկե, չեք  ցանկանում բաց  թողել Ձեր երազած աշխատանքը:

Մտածում եք ինչպե՟ս անել կարիերա:

Կարիերայի ընտրությունը շատ ավելին է, քան պարզապես աշխատանք ընտրելը, դա մի կարևոր քայլ է, որը թույլ կտա ապրել Ձեր ցանկացած  ապրելաոճով:

ԱԿՍԵՊՏ կադրային կենտրոնի աշխատակիցները առաջարկում են երեք հիմնական սկզբունքների վրա հիմնված ուղղություններ, որոնք օգտակար  կլինեն  աշխատանք փնտրելիս  կամ  կարիերա անելիս:

1. ՃանաչեքինքերդՁեզ:

  • Ձեր ուժեղ կողմերը, արժեքները, անհատականությունն ու հմտությունները: Սա կօգնի հասկանալ՝  որ աշխատանքն է Ձերը:
  • Դիմեք աշխատանքի տեղավորման գործակալություններ, որտեղ Ձեզ կտրամադրեն թեստ՝ բացահայտելու անհատական հատկանիշները: Այնուհետև Դուք կարող եք համեմատել արդյունքները ամենախոստումնալից աշխատանքների նկարագրերի, կարիերայի ուղիների և ծրագրերի ուսուցման հետ:
  • Ջանք գործադրեք աշխատանքի մեջ ինքներդ Ձեզ ճանաչելու համար, իսկ հմտություններն օգտագործեք Ձեզ ավելի լավ հասկանալու համար:

2. ԻմացեքավելինՁեզհետաքրքրողաշխատանքիմասին:

  • Աշխատանքի մեջ ինքնաբավարարվածությունը կամ անինքնաբավարարվածությունը կօգնի ձեզ ապագա կարիերայի կամ աշխատանքի ընտրության մեջ:
  • · Կամավորություն Ձեր նախընտրած աշխատանքում կամ  տվյալ բնագավառում: Չկա ավելի լավ տարբերակ պարզելու արդյոք տվյալ աշխատանքը Ձեզ  համապատասխան է, թե ոչ` քան թաթախվել և ձեռքերը կեղտոտել գործի մեջ: Բացի  այդ, առանց վարձատրության աշխատելիս գործատուն  ավելի  շատ է գնահատում Ձեր կատարած աշխատանքը, և աշխատանքի ընդունվելու հավանականությունը  այսպիսով մեծանում է: Բացի այդ Ձեր ծանոթությունների շրջանակը կընդլայնվի:

3. Կայացրեքճիշտորոշում:

  • Խոսեք այն մարդկանց հետ, ովքեր աշխատում են Ձեր   ցանկացած ոլորտում: Հարցրեք  նրանց  արդյոք  դեռ  սիրով են  աշխատում   տվյալ   ոլորտում,  որոնք  են  աշխատանքի բացասական և դրական կողմերը:
  • Լսեք խորհուրդներ, բայց  կայացրեք  Ձեր սեփական  որոշումը: Ծնողները, ուսուցիչները, ընկերները, բոլորը լավ  խորհուրդներ են  տալիս,   բայց  նրանք  չեն  կարող   ավելի  լավ ընտրություն  կատարել Ձեր կյանքում, քան  ինքներդ: Դուք  պետք է  հարմարավետ  զգաք  այն  հագուստի  մեջ,  որը կրում եք,  այն առօրյայի մեջ, որում  ապրում եք:
  • Ոչ  մեկ  չի  կարող իրականում  իմանալ, թե  ինչն է  լավ  Ձեզ համար:

Ինչ պետք է մարդն իմանա նախքան աշխատանքի հարցազրուցի գնալը:

ikea_job_interview

Տարբերություն չկա, երբ Դուք պատաստվում  եք գնալ դասական/ավանդական աշխատանքի հարցազրույցի, թե  հեռախոսային/Skype հարցազրույցի, հարկավոր է միշտ նախապես տեղեկացված լինել տվյալ ընկերություն/կազմակերպության մասին,  քանի-որ հենց  այդ  տեղեկությունը կարող է  լինի  ճշգրիտ պատասխան գործատուի/հարցազրուցավարի պատասխաններին:

Այսպիսով ինչ Դուք պետք է նախորոք փնտրեք և գտնեք տվյալ աշխատավայրի կամ կազմակերպության մասին, որպեսզի ունենաս իդեալական հարցազրույց և 99%-ով դառնաս լավագույն թեկնածու տվյալ  թափուր աշխատատեղի համար:

  • Երբ է տվյալ կազմակերպությունը/ընկերությունը հիմնադրվել:
  • Եղել է արդյոք կազմակերպության/ ընկերության միաձուլում կամ անվան փոփոխություն:
  • Ինչ է կոնկրետ արտադրում, վաճառում կամ  ինչ  տեսակ սերվիզ ունի այն:
  • Ինչ չափի է կազմակերպությունը (մեծ/փոքր) կամ աշխատողների  քանակը:
  • Ովքեր են հիմնական հաճախորդները և ովքեր են մրցակիցները:
  • Ինչ դիրք այն  ունի շուկայում:
  • Ինչ հաջողություն է ունեցել կազմակերպությունը նախկինում:
  • Եղել են  վերելքներ կամ  վայրէջքներ վերջերս:

Այս ու այլ  բազմաթիվ հարցերի պատասխանները Դուք կարող եք փնտրել համացանցում կամ  ուղղակի այցելել տվյալ կազմակերպության կայքը:

“ACCEPT” HR գործակալության աշխատակիցները խորհուրդ են  տալիս չմոռանալ, որ հարցազրույցի ընթացքում Դուք պետք է և կարող եք տալ  հարցեր  գործատուին կամ հարցազրուցավարին: Այս  մոտեցմամբ  Դուք ցույց կտաք Ձեր տեղեկացված լինելը, որը իհարկե կտպավորի հարցազրուցավարին կամ գործատուին: