This post is also available in: English, Russian
Տարբերություն չկա, երբ Դուք պատաստվում եք գնալ դասական/ավանդական աշխատանքի հարցազրույցի, թե հեռախոսային/Skype հարցազրույցի, հարկավոր է միշտ նախապես տեղեկացված լինել տվյալ ընկերություն/կազմակերպության մասին, քանի-որ հենց այդ տեղեկությունը կարող է լինի ճշգրիտ պատասխան գործատուի/հարցազրուցավարի պատասխաններին:
Այսպիսով ինչ Դուք պետք է նախորոք փնտրեք և գտնեք տվյալ աշխատավայրի կամ կազմակերպության մասին, որպեսզի ունենաս իդեալական հարցազրույց և 99%-ով դառնաս լավագույն թեկնածու տվյալ թափուր աշխատատեղի համար:
- Երբ է տվյալ կազմակերպությունը/ընկերությունը հիմնադրվել:
- Եղել է արդյոք կազմակերպության/ ընկերության միաձուլում կամ անվան փոփոխություն:
- Ինչ է կոնկրետ արտադրում, վաճառում կամ ինչ տեսակ սերվիզ ունի այն:
- Ինչ չափի է կազմակերպությունը (մեծ/փոքր) կամ աշխատողների քանակը:
- Ովքեր են հիմնական հաճախորդները և ովքեր են մրցակիցները:
- Ինչ դիրք այն ունի շուկայում:
- Ինչ հաջողություն է ունեցել կազմակերպությունը նախկինում:
- Եղել են վերելքներ կամ վայրէջքներ վերջերս:
Այս ու այլ բազմաթիվ հարցերի պատասխանները Դուք կարող եք փնտրել համացանցում կամ ուղղակի այցելել տվյալ կազմակերպության կայքը:
“ACCEPT” HR գործակալության աշխատակիցները խորհուրդ են տալիս չմոռանալ, որ հարցազրույցի ընթացքում Դուք պետք է և կարող եք տալ հարցեր գործատուին կամ հարցազրուցավարին: Այս մոտեցմամբ Դուք ցույց կտաք Ձեր տեղեկացված լինելը, որը իհարկե կտպավորի հարցազրուցավարին կամ գործատուին: