This post is also available in: English, Russian
Մտածում եք ինչպե՟ս անել կարիերա:
This post is also available in: English, Russian
Կարիերայի ընտրությունը շատ ավելին է, քան պարզապես աշխատանք ընտրելը, դա մի կարևոր քայլ է, որը թույլ կտա ապրել Ձեր ցանկացած ապրելաոճով:
ԱԿՍԵՊՏ կադրային կենտրոնի աշխատակիցները առաջարկում են երեք հիմնական սկզբունքների վրա հիմնված ուղղություններ, որոնք օգտակար կլինեն աշխատանք փնտրելիս կամ կարիերա անելիս:
- Ձեր ուժեղ կողմերը, արժեքները, անհատականությունն ու հմտությունները: Սա կօգնի հասկանալ՝ որ աշխատանքն է Ձերը:
- Դիմեք աշխատանքի տեղավորման գործակալություններ, որտեղ Ձեզ կտրամադրեն թեստ՝ բացահայտելու անհատական հատկանիշները: Այնուհետև Դուք կարող եք համեմատել արդյունքները ամենախոստումնալից աշխատանքների նկարագրերի, կարիերայի ուղիների և ծրագրերի ուսուցման հետ:
- Ջանք գործադրեք աշխատանքի մեջ ինքներդ Ձեզ ճանաչելու համար, իսկ հմտություններն օգտագործեք Ձեզ ավելի լավ հասկանալու համար:
2. ԻմացեքավելինՁեզհետաքրքրողաշխատանքիմասին:
- Աշխատանքի մեջ ինքնաբավարարվածությունը կամ անինքնաբավարարվածությունը կօգնի ձեզ ապագա կարիերայի կամ աշխատանքի ընտրության մեջ:
- · Կամավորություն Ձեր նախընտրած աշխատանքում կամ տվյալ բնագավառում: Չկա ավելի լավ տարբերակ պարզելու արդյոք տվյալ աշխատանքը Ձեզ համապատասխան է, թե ոչ` քան թաթախվել և ձեռքերը կեղտոտել գործի մեջ: Բացի այդ, առանց վարձատրության աշխատելիս գործատուն ավելի շատ է գնահատում Ձեր կատարած աշխատանքը, և աշխատանքի ընդունվելու հավանականությունը այսպիսով մեծանում է: Բացի այդ Ձեր ծանոթությունների շրջանակը կընդլայնվի:
- Խոսեք այն մարդկանց հետ, ովքեր աշխատում են Ձեր ցանկացած ոլորտում: Հարցրեք նրանց արդյոք դեռ սիրով են աշխատում տվյալ ոլորտում, որոնք են աշխատանքի բացասական և դրական կողմերը:
- Լսեք խորհուրդներ, բայց կայացրեք Ձեր սեփական որոշումը: Ծնողները, ուսուցիչները, ընկերները, բոլորը լավ խորհուրդներ են տալիս, բայց նրանք չեն կարող ավելի լավ ընտրություն կատարել Ձեր կյանքում, քան ինքներդ: Դուք պետք է հարմարավետ զգաք այն հագուստի մեջ, որը կրում եք, այն առօրյայի մեջ, որում ապրում եք:
- Ոչ մեկ չի կարող իրականում իմանալ, թե ինչն է լավ Ձեզ համար:
Թոփ 10 առավել հեռանկարային մասնագիտությունների ցանկ
This post is also available in: English, Russian
1.Ինժեներ – ծրագրավորող
Որակյալ ինժեներ–ծրագրավորողները պահանջված են էկոնոմիկայի բոլոր ոլորտներում: Հաջողակ ծրագրավորող լինելու համար անհրաժեշտ է լավ իմանալ մաթեմատիկա և միաժամանակ ունենալ ստեղծագործող միտք, պատրաստ լինել անքուն գիշերներին, քանի-որ կրեատիվությունը շատ հաճախ ցերեկային լույս չի սիրում:
Առավելութուններ՝ կարիք չկա վախենալ աշխատաքնը կորցնելուց. միշտ էլ կգտնվի նորը: Թերություններ՝ տեսողության թուլացում համակարգչի առջև 12 ժամ նստելուց և աջ ձեռքի մուտացիա մկնիկի շատ օգտագործումից:
2.Համալսարանի պրոֆեսոր/դասախոս
Այս մասնագիտությունը հիմնականում այն մարդկանց համար է, ովքեր նախընտրում են կրել տրենդային պիդջակներ, վարել երկար և խելացի զրուցներ ինչպես Վուդի Ալենի հերոսները:
Առավելություններ՝ ազատ գրաֆիկ և ազատ հագնվելու ոճ: Թերություններ՝ հնարավոր է դասավանդում հեռավոր կամ քիչ հայտնի համալսարանում:
3.ֆինանսական խորհրդատու
Գոյություն ունեն շատ դասընթացներ, որոնք պատրաստում են ֆինանսական խորհրդատուների, դրանից էլ կարելի է ենթադրել, որ շատ հաճախ երեխաներն այն հարցին, թե ինչ են ցանկանում դառնալ, հստակ պատասխանում են ֆինանսական խորհրդատու:
Առավելություններ՝ մասնագիտական կայուն շուկա: Թերություններ՝ սթրես, սթրես և կրկին սթրես, երկար երեկոներ և հանգստյան օրեր գրասենյակում:
4.ՄՌ բաժնի ղեկավար
Իրականում հենց ՄՌ բաժնի ղեկավարն է աշխատանքային գործընթացը հետաքրքիր դարձնում ընկերության բոլոր աշխատակիցների համար՝ օգնելով ստեղծել կորպորատիվ մշակույթ և ճիշտ ռազմավարություն:
Առավելություններ՝ աշխատանք մարդկանց հետ, բայց ոչ դրսում, համեմատաբար արագ կարիերա ստեղծելու հնարավորություն: Թերություններ՝ հոգեբանական հյուծվածություն, հավանական կոնֆլիկնտներ գործըկներների հետ:
5.Բուժքույր
Զարգացած երկրներում բնակչության կյանքը շարունակում է աճել, մահացությունը կրճատվում է, այդ պատճառով էլ մոտակա ժամանակերում բուժքույրի աշխատանքի պակաս հաստատ չի նկատվի:
Առավելություններ՝ որպես բուժքույր կարելի է փոխել կարիերայի աճը՝ կախված մասնագիտությունից՝ օրթոպեդիայից մինչև վիրաբուժություն:Թերություններ՝ ամենահաճելի գործը չէ:
6.Շուկայագետ
Հենց այս մարդիկ են հավաքում և վերլուծում այն տեղեկությունը, որի կարիքն ունի յուրաքանչյուր ընկերություն, որը պլանավորում է գործող կամ նոր շուկա բերել ապրանք կամ ծառայունթուն :
Առավելություններ՝ նման դինամիկ աշխատանքում երբեք չես ձանձրանա: Թերություններ՝ այս աշխատանքը միայն այն մարդկանց համար է, ովքեր սիրում են աշխատել թվերի հետ:
7.Ցանցային ադմինիստրատոր
Ցանցային ադմինիստրատոր անվանումը շատ հավաքական է: Եթե այս դասակարգման մասին խոսենք մասնագիտական տեսանկյունից, ապա գոյություն ունեն ցանցային ադմինիստրատոր , IT տնօրեն և տեխնիկական տնօրեն:
Առավելություններ՝ աշխատակիցների նամակագրության ընթերցում J: Առավել խելացիների համար միշտ գտնվում է հնարավորություն ազատ գրաֆիկով աշխատելու կամ որևիցե կազմակերպության տեղական ցանցի ստեղծում:Թերություններ՝ կարերիայի ոչ պարզ հեռակնարներ:
8.Անշարժ գույքի գործակալ
Անշարժ գույքի գնահատող/գործակալ անհրաժեշտ է շինարարության, վաճառքի խթանման, բնակարանի, ինչպես բանկային ավանդների, ապահովագրության և հարկերի համար: Այնպես որ այն ստեղծում է բավարար աշխատատեղեր նույնիսկ տնտեսական անկման դեպքում:
Առավելություններ՝ աշխատանքը տանից անելու հնարավորություն: Թերություններ՝ պետք է հաճախակի տեղաշարժվել: Սահմանափակ կարիերայի հնարավորություն: Անշարժ գույքի գնահատողը նախնական և վերջնական մասնագիտական պաշտոնն :
9.Դեղագետ
Հետևյալ աշխատանքի առակայությունը պայմանավորված է այն հանգամանքով, որ կյանքի տևողությունը աճում է՝ դրա հետ մեկ տեղ բազմապատկելով հիվանդությունները և բժշկական օգնության կարիքը:
Առավելություններ՝ շրջանավարտները կարող են իրենց թույլ տալ ընտրություն կատարել բազմաթիվ աշխատանքայինի առաջարկներից: Թերություններ՝ կարիերայի սահմանափակ հնարավորություն: Երբեմն ստիպված ես գործ ունենալ զայրացած հաճախորդների հետ:
10.Հոգեվերլուծաբան
«Պառկե՛ք: Ասացեք ինձ, թե ինչն է Ձեզ անհանգաստացնում», իսկ ի պատասխան, կարող եք միայն լսել և գլխով անել: Հետո կարող եք խոսել մեղքի բարդույթի կամ հոր որդու նկատմամբ նախանձի մասին, հրավիրել նրան նոր թերապիայի և աշխատել այդ հիվանդի հետ հաջորդ 15 տարիների ընթացքում:
Առավելություններ՝ ազատ աշխատանքային օրակարգ: Մարդկանց օգնած լինելու դրական զգացողությունը: Թերություններ՝ հոգեկան մեծ ճնշվածություն:
Leave a Reply
20 Խորհուրդներ, թե ինչպես տեղավորվել աշխատանքի
This post is also available in: English, Russian
1.Աշխատանք միշտ կա
Նույնիսկ ճգնաժամի ժամանակ կարելի է գտնել համապատասխան աշխատանքի առաջարկ` չմատնվելով խուճապի: Հարկավոր է միայն իմանալ` որտեղ փընտրել: Մտածիր թե ինչ է քեզ հարկավոր և հետո միայն ուղարկիր ռեզյումեն կամ զանգահարիր հետաքրքրող կազմակերպություններին: Պատկերացրու, որ աշխատատեղը, դա քո նպատակն է: Ստեղծիր այդ նպատակների ցանկն և իրագործիր մեկը մյուսի հետեևից: Թող ժամանակավոր անհաջողությունները քեզ չկանգնեցնեն: Աշխատանքի փընտրտուքը միշտ ժամանակատար է, իսկ ծանր ժամանակներում` հատկաես :
2.Մի ուղարկիր հարյուրավոր ռեզյումեներ
Մի շտապիր ուղարկել քո տվյալները տասնյակ կազմակերպությունների և մի տեղադրիր բոլոր կայքերում: Դա արտահայտվում է քո հեղինակության վրա: Ապագա գործատուները կտեսնեն, որ դու չես հասկանում, թե ինչ ես ցանկանում, չգիտես ինչպես գործել, և աշխատանքի չեն ընդունի:
3.Կողմնորոշվիր, թե ինչ ես ցանկանում
Մինչև չհասկանաս, թե ինչ աշխատանք ես ցանկանում, բոլոր քո փորձերը կլինեն անարձյունք: Բացի այդ դու պետք է պարզ հասկանաս, թե ինչ աշխատավարձի ես հավակնում, և ինչ գրաֆիկ է քեզ հարմար: Միայն այս հարցերի պատասխանները ստանալուց հետո դու կկարողանաս գտնել արժանապատիվ աշխատանք:
4.Աշխատել երեք կոպեկի համար և կործանիր կարիերադ
Նույնիսկ եթե դու գործազուրկ ես, մի համաձայնվիր ցածր աշխատավարձով աշխատանքի: Այն պետք է լինի շուկային համարժեք` միջին կամ բարձր, բայց ոչմի դեպքում ավելի ցածր: Մեկ անգամ համաձայնվելով քիչ գումարին, դու արդեն չես կարող հավակնել ավելի լավ աշժատավարձի:Եթե քեզ վարձատրում են 15 հազար 30-ի փոխարեն և դու դրան համաձայն ես եղել, ապա կարող ես հույս չունենալ մոտակա ժամանակներում աշխատավարձի բարձրացման:
5.Պատրաստի մի քանի ռեզյումե
Դրանք հարկավոր կլինեն տարբեր իրավիճակների և գործատուների համար: Տարբեր կազմակերպությունների համար կարևոր են տարբեր փաստեր:
6.Իմացիր քո արժեքը
Մինչև հարցազրույցի գնալը սթափ գնահատիր` որքան դու արժես աշխատաշուկայում: Դու դա կարող ես անել ուղղակի վերլուծության ենթարկելով քո փորձը, այն խնդիրները, որոնք դու լուծել ես և քո աշխատանքի որակը: Կարևորը չփորձես ինքդ քեզ խաբել: Հիշիր ոչ միայն հաջողություններն, այլ նաև անհաջողությունները: Այդ անելուց հետո հասկացիր, թե որքան են վճարում նման մասնագետներին: Համադրելով մեկը մյուսի հետ` կբացահայտես` որքան արժես: Այդպես ավելի հեշտ կլինի պայմանավորվելն աշխատավարձի վերաբերյալ:
7.Մի վախեցիր բարդ խնդիրներից
Ընտրիր նոր աշխատանք: Ավելի լավ է աչքի անցկանել այն առաջարկները, որտեղ դու պետք է քո վրա վերցնես ավելի մեծ պատասխանատվություն քան նախկինում և նաև լուծես ավելի բարդ խնդիրներ: Հարկավոր չէ մի հաստիքից անցնել նմանատիպ այլ հաստիքի. հաշվարկը պետք է լինի երկարաժամկետ: Կազմակերպությունն և հաստիքը, որտեղ հանգիստ է և առօրյա աշխատանք, չեն արագացնի քո կարիերայի աճն, այլ հակառակը` կնվազեցնեն քո արժեքն աշխատաշուկայում և կբարդեցնեն քո հետագա աշխատանքի փընտրտուքը:
8.Նոր սկիզբը լավ տարբերակ է
Նոր ծրագիրը ռիսկ է, բայց նաև հեռանկար: Տեղավորվելով սկսնակ աճող կազմակերպությունում` դու կարող ես արագացնել քո կարիերայի աճը: Բայց մի սխալվիր ընտրության մեջ: Մինչ առաջարկին համաձայնվելը, հասկացիր, որքան լուրջ թիմ է հավագված, և ինչ նպատակներ է այն իր դիմաց դնում:
9.Աշխատիր այնտեղ, որտեղ քեզ հարմարավետ է
Առաջին անգամ հարցազրույցի ներկայանալիս, երբ քո դուրը չի գալիս ղեկավարության պահելաձևը կամ ներքին կանոնները, մի փորձիր կոտրել ինքդ քեզ: Դու կկարողանաս հարմարվել միայն կարճ ժամանկով, որից հետո կսկսի ընկճվածություն և անտարբերություն, և դու նորից կսկսես փնտրել աշխատանք:
10.Իմացիր քո թույլ կողմերը
Կարողացիր բացատրել քո կարիերայի անհաջողությունները : Բայց մի բարդիր դրանք մյուսների վրա: Հասկացիր, թե ինչն է եղել դրա պատճառը: Հասկացիր, թե ինչն է խանգարել քեզ հասնել հաջողության: Եզրահանգմաբ կարող ես կիսվել հարցազրույցի ժամանակ, երբ դրա մասին հարցնեն: Այդպիսի աշխատակիցներին միշտ գնահատում են:
11.Եբեք վատ մի խոսիր քո նախկին կոլեգաների մասին
Երբ հարցազրույցին հարցնեն նախկին աշխատանքի վերաբերյալ, երբեք մի վատաբանիր նախկին աշխատակիցներին և ղեկավարությանը, եթե նույնիսկ նրանք իրականում քեզ վատ են վերաբերվել: Նոր տնօրենը հավանական է, որ այդպիսի վարքը չի գնահատի և կմերժի աշխատանքը:
12.Հաջողությունների մասին խոսելիս ներկայացրու փաստեր
Նույնիսկ եթե դու ունես մեծաքանակ հաջողություններ, պատմիր միայն նրանց մասին, որոնք դու կարող ես ապացուցել: Այդպես դու ցույց կտաս, որ դատարկախոս չես: Եվ մի շտապիր ինքդ քեզ գովալ: Տեղին խոսիր քո հաջողությունների մասին. խոսիր այն ժամանակ, երբ քեզ հարցնում են, կամ երբ խոսում ես քո աշխատանքի յուրահատկությունների վերաբերյալ:
13Ապացուցիր քո փորձը օրինակներով
Երբ հարցազրույցին խնդրեն պատմել` ինչումն է կայանում քո աշխատանքի բնույթը, պատմիր դրա մասին կոնկրետ օրինակներով: Հիշիր` ինչպես ես դու վարվել այս կամ այն աշխատանքային իրավիճակում, ինչ ես արել, ինչ ես խոսել և ինչին է դա բերել: Բայց շատ մի խորացիր մանրուքների մեջ, քանի-որ դա կխճճի զրուցակցին:
14.Մի եղիր չափազանց ամաչկոտ
Հարցազրուցը տանջանք կամ նույնիսկ քննություն չի: Դա հավասարազոր երկխոսություն է 2 պայմանավորվող կողմերի միջև: Դրա համար հարկավոր չէ լինել կաշկանդված, կարմրել և կակազել: Ցույց տուր վստահություն, քանի-որ արժանապատվորեն կգնահատեն միայն, նրան, ով գիտի ինքն իր գինը:
15.Մի ստիր հարցազրույցին
Պատրաստ եղիր անհարմար հարցերին: Օրինակ, թե ինչու են հեռացրել նախկին աշխատատեղից: Բայց մի ստիր: Սուտը կբացահայտվի, և գործատուն կիմանա, որ քո հետ գործ ունենալ պետք չի: Պատասխանիր անկեղծ, նույնիսկ եթե քեզ հաճելի չէ. դա կապացուցի քո կամքի ուժը և ինքնավստահությունը:
16.Օգտագործիր կապերդ/ծանոթությունդ
Նույնիսկ եթե քեզ թվում է, որ քո ծանոթների շրջանակը նեղ է և այն աշխատանք փնտրելու մեջ օգտագործելու համար անիմաստ, միևնույն է պատմիր հնարավորինս շատ քանակությամբ մարդկանց այն մասին, որ աշխատանք ես փնտրում: Գնչական փոստը կարող է աշխատել ամենաանսպասելի ձևով և օգնել քեզ այն պահին, երբ դու ամենաքիչն ես սպասում:
17.Ունեցիր համապատասխան արտաքին հարցազրույցի համար
Չնայած քո սուր մտքին և հիասքանչ հմտություններին` առաջինն, ինչ քո մեջ տեսնում է պոտենցիալ գործատուն, դա քո արտաքինն է: Այն պետք է համապատասխանի կազմակերպության մթնոլորտին և վարկանիշին, նաև այն հաստիքին, որին դու հավակնում ես:Այնտեղ որտեղ հարկավոր է կոստյում, տեղին չի լինի կրեատիվ հագուստը, կամ հակառակը:
18.Եղիր նախաձեռնող
Ուղարկելով ռեզյումե քեզ հետաքրքրող աշխատատեղին` մի հապաղիր, ինքդ զանգահարիր կադրերի բաժին և իմացիր` արդյոք հասել է քո ռեզյումեն թե ոչ: Քո մասին ավելորդ անգամ տեղեկացնելով` կրկնապատկես ամբոխից քո առանձնանալու հնարավորությունը:
19.Սկսիր լրացնել գիտելիքի բացթողումները
Ժամանակավոր դադարը կարելի է և հարկավոր է օգտագործել ինքնակրթության վրա: Եթե դու գիտես քո թույլ կողմերն, ապա դրանց վրա աշխատելու կատարյալ ժամանակը հենց աշխատանք փնտրելու ընդացքն է: Կարդա գրականություն և քչփորիր համացանցը: Քո տեղակացվածությունն և պատրաստվածությունը կնպաստի ավելի լավ դրսեվորման նոր աշխատատեղում:
20.Երբեք մի վախեցիր փակ դռներից
Նույնիսկ եթե երբեմն թվում է, որ քեզ մոտ ոչինչ չի ստացվի, մի հուոսահատվիր: Եթե դու իրոք ցանկանում ես աշխատել քո երազանքների կազմակերպությունում, դու կարող ես դրան հասնել: Իսկ եթե դուռն իրոք փակ է` օգտագործիր պատաու
հանափեղկը: