Հեռախոսային զրույց գործատուի հետ

This post is also available in: English, Russian

Հեռախոսազրույցը Ձեր առաջին անհատական շփումն է ապագա գործատուի հետ, և կարևոր է արդեն այս փուլում լավ տպավորություն թողնել: Նույնիսկ եթե հանդիպումը նշանակում է քարտուղարը, նա անպայման կհայտնի իր անմիջական ղեկավարին կամ այն անձին, ով իրականացնելու է հարցազրույցը, թե ինչպես անցավ ձեր զրույցը:

Ի՞նչ պետք է անել հեռախոսային զրույցի ընթացքում:

Ճշտեք, թե ինչ հաստիքի համար են Ձեզ հրավիրում, տվեք թափուր աշխատատեղի մասին անհրաժեշտ հարցերը: Եթե տվյալ պաշտոնը Ձեզ ի սկզբանե հարմար չէ, ապա նրբանկատորեն տեղեկացրեք այդ մաիսն և հրաժարվեք հարցազրույցից` բերելով հիմնավորված փաստեր: Կարիք չկա անհեռանկարային հանդիպումների վրա վատնել Ձեր և գործատուի թանկարժեք ժամանակը:

Գրի առեք ընկերության անունը, այն մարդու անունը և ազգանունը, ում հետ դուք խոսել եք, հետադարձ կապի հեռախոսահամարը, որով Դուք կարող եք կապվել ընկերության հետ չնախատեսված հանգամանքների դեպքում:

Պարզեք, թե կոնկրետ ով է անցկացնելու Ձեր հարցազրույցը, ինչպես է նրա անունը: Դուք լավ տպավորություն կթողնեք, եթե հանդիպման ժամանակ դուք նրան դիմեք անունով և հայրանունով:

Պարզեք հարցազրույցի ճշգրիտ հասցեն: Հանդիպման ժամանակը նշանակելիս այնպես ծրագրեք, որ ոչ մի այլ գործ Ձեզ չխանգարի:

Ճշտեք որքան է տևելու հարցազրույցը, թե արդյոք Դուք պետք է հարցաթերթիկ լրացնեք, գրավոր թեստ հանձնեք կամ գործնական առաջադրանք կատարեք:

FacebookTwitterGoogle+LinkedInShare

Զարգացում, որ անհրաժեշտ է բոլորին

This post is also available in: English, Russian

Դուք հաճախ ե՞ք մտածում մասնագիտական կամ կարիերայի աճի հնարավորությունների մասին:

Բոլոր ակտիվ աշխատող մարդիկ, հաճախ ոգևորված աշխատանքային գործընթացով, պատրաստ են ամեն օր կատարել համարյա նույնատիպ պարտականություններ, բայց սա որպես կանոն տևում է ինչ-որ ժամանակահատված. ոմանց համար դա տևում է մեկ տարի, մյուսների ` երկու, հաջորդների`մի քիչ շատ կամ քիչ, բայց մարդիկ սկսում են մտածել իրենց մասնագիտական, կարիերայի աճի, կամ պարզապես ինքնազարգացման մասին:

Ինչպիսի լուծում տալ այս հարցին, եթե այսօր այն ընկերությունը, որտեղ դուք աշխատում եք չի կարող Ձեզ առաջընթացի հնարավորություն տալ, և Ձեզնից խիստ շրջանակներում պահանջում է Ձեր պաշտոնին համապատասխան պարտականությունների կատարում և հնարավորություն չի տալիս ընդլայնել Ձեր ունեցած պարտականությունների շրջանակը:

Նախ Դուք պետք է ինքներդ հասկանաք, թե ինչ աճի եք ձգտում. Արդյո՞ք Դուք ցանկանում եք ստանձնել մի նոր պաշտոն, օրինակ, ղեկավարի պաշտոնը, թ՞ե ցանկանում եք ընդլայնել Ձեր պարտականությունների շրջանակը և կատարել ավելի բարդ աշխատանք, կամ ցանկանում եք փոխել գործունեության ոլորտը, տեղափոխվել մեկ այլ բաժին կամ ավելի նեղ մասնագիտական աշխատանք կատարել, կամ գուցե ձեզ պարզապես անհրաժեշտ են նոր գիտելիքներ և բավական կլինի որևէ դասընթաց հաճախել, սովորել մի նոր լեզու, գնել արժեքավոր գիրք կամ ստանալ երկրորդ բարձրագույն կրթություն ինքնազարգացման նպատակով:

Իմ կարծիքով ինքնազարգացման ցանկությունը մի ցանկություն է, որ վաղ թե ուշ ծագում է բոլորի մոտ: Ամենից կարևորն այն է, որ դա օգտակար է թե անհատի, և թե ընկերության համար, որտեղ նա աշխատում է, քանի որ ցանկացած կազմակերպության կայունությունը հիմնված է աշխատակազմի վրա: Աշխատակազմը ցանկացած ընկերության պատկերն ու իմիջն է և միայն ինքնազարգացման, կարիերայի աճի ձգտում ունեցող անհատները կարող են մասնագետների թիմ ստեղծել:

Հարցազրույց վարելու արդյունավետությունը

This post is also available in: English, Russian

Ո՞ր հարցազրույցն է ավելի արդյունավետ, երբ կադրերի գծով մասնագետը բարյացակամ է, հետաքրքրված է թեկնածույով, զգացմունքներ է արտահայտում, թե երբ հեռավորություն է պահում, ֆորմալ հարցազրույց է վարում:

Այս հարցը վիճարկելի է: Իմ կարծիքով, ամեն ինչ անհատական բնույթ է կրում և բանիմաց կադրերի-մասնագետը հարցազրույց վարելիս տարբեր եղանակներ/մեթոդներ է ընտրում` կախված հաստիքից, ինչպես նաև թեկնածուի շփման ոճից:

Իհարկե, ֆորմալ հարցազրույցը, երբ կադրերի գծով մասնագետը չի արտահայտում իր հատաքրքրությունը թեկնածուի հանդեպ և շփումը ընկերական զրույցի չի վերածվում, հնարավորություն է տալիս ավելի օբյեկտիվորեն գնահատել թեկնածուին: Սակայն երբեմն թեկնածուի հանդեպ հետաքրքրություն արտահայտելը, հարցնելը, թե ինչպես է նա տեղ հասել, պարզապես բարյացակամություն արտահայտելը, , օրինակ, ժպիտը, կարող են լիցքաթափել թեկնածուին, իսկ նման իրավիճակում, թեկնածուն ինքը Ձեզ կպատմի շատ ավելին, քան եթե նա շատ հուզված կամլարված լինի, երկար մտածի յուրաքանչյուր հարցի շուրջ, որպեսզի ավելի լավը երևա Ձեր աչքում:

Իսկ դա արդեն թեկնածուի իրական էությունը չի լինի:

Պետք է Արդյոք Պահանջների Թվում Նշել «Բարետես Արտաքին»

This post is also available in: English, Russian

Աշխատանքային հայտում այնպիսի պահանջները, ինչպիսիք են «բարետես արտաքին»-ը կարող են բավական տարօրինակ հնչել: Գրեթե բոլոր թեկնածուները, աշխատանք փնտրելիս, առաջին հերթին գնահատում են իրենց մասնագիտական որակավորումը, փորձը, լեզվի իմացությունը, անձնական հմտությունները: Սակայն կան այնպիսի պաշտոններ, որոնց համար խիստ կարևոր է բարետես արտաքինը, պատշաճ և զուսպ գործնական ոճը: Որպես կանոն, դրանք այն մասնագետներն են, ովքեր աշխատում են անմիջականորեն հաճախորդների հետ, հանդիպումներ են ունենում, սպասարկում են, բանակցություններ են վարում, աշխատաում են VIP հաճախորդների հետ:

Մի կողմից, մենք հասկանում ենք, որ հայտում այնպիսի պահանջներ ներկայացնելը, ինչպիսին է օրինակ բարետես արտաքինը, օրենքով խտրականություն է, և մենք չպետք է նման պահանջ ներկայացնենք հայտում:

Բայց մյուս կողմից, հասկանում ենք, որ գեր կինը չի կարող ուղեկցորդուհի լինել:

Եվ եթե մենք հասկանում ենք, որ դիմում են բազմաթիվ մարդիկ, որ միայն արտաքին տվյալներով չեն համապատասխանում այս կամ այն թափուր աշխատատեղին, ապա հնարավոր է արժի ռիսկի դիմել և նշել այս պահանջը, հնարավոր է այն նվազեցնի ոչ համապատասխան թեկնածուների հոսքը:

Ինչ անել, երբ թեկնածուն շարունակաբար ընդհատում է

This post is also available in: English, Russian

Կան թեկնածուներ, որոնք պարզապես լսել չգիտեն, խոսակցության ընթացքում անընդհատ ընդհատվում են` թեման իրենց շուրջը պտտելով:

Մենք կարող ենք եզրակացնել, որ մարդը շատ շփվող/մարդամոտ է, բնավորությամբ առաջնորդ է, ակտիվ կյանք է վարում, բայց կարևոր է հիշել, որ Դուք եկել եք աշխատանքային հարցազրույցի, և խոսակցությունը պետք է ունենա ոչ թե բանավեճի կամ ուղղակի բարեկամական զրույցի տեսք, այլ գործնական հանդիպման:

Այս դեպքում շատ կարևոր է ցույց տալ Ձեր ունակությունները բանակցություններ անցկացնելու, լսել և ընկալել զրուցակցին, սպասել որտեղ անհրաժեշտ է, հարցերին պատասխանել հստակ, մանրամասն, այն է ` այնպես վարել խոսակցությունը, որպեսզի այն լինի հստակ, կառուցողական և երկու կոմին էլ խոսելու հնարավորություն տա:

Իսկ եթե Դուք ցանկանում եք մեկին հակաճառել/վիճարկել նրա ասածը, որպեսզի ապացուցեք, որ Դուք ավելի բարձր եք քան նա, ապա կադրերի գծով որակյալ մասնագետը դժվար թե հավանություն տա դրան: Հակառակը նա շատ նրբանկատորեն զրույցը կմոտեցնի ավարտին և հետևություններ կանի ձեր հանդիպման վերաբերյալ: Այս դեպքում, իհարկե այդ հետևությունները Ձեր օգտին չեն լինի:

Սթրեսսին Դիմակայելու Ունակության Ստուգում

This post is also available in: English, Russian

Դուք երբևէ առիթ ունեցել ե՞ք աշխատել շատ խիստ ղեկավարի հետ, երբևէ Ձեր ղեկավարի կողմից վիրավորանքներ լսել ե՞ք Ձեր հասցեին: Ինչ եք կարծում, որտեղ է աշխատանքի մեջ անհրաժեշտ խստության և ղեկավարի կողմից գործնական հաղորդակցության հրամայական տոնի սահմանագիծը:

Ես կցանկանայի մի փոքր խոսել այս թեմայի շուրջ:

Հաճախ հարցազրույցի ընթացքում հարցնում են, թե արդյոք դուք կարող եք դիմանալ սթրեսսին/լարվածությանը: Ի՞նչ է գործատուն փորձում պարզել այս հարցը տալիս. Այն, թե արդյոք աշխատողը կկարողանա հաղթահարել աշխատանքային մեծ ծանրաբեռնվածություն, թե արդյոք նա կարող է որոշում կայացնել բարդ, ոչ սովորական իրավիճակներում, կամ արդյոք կարող է աշխատել մի ղեկավարի հետ, ով նորմալ է համարում վիրավորել իր ենթականերին` նրանց «դաստիարակելու» նպատակով:

Իմ կարծիքով, տվյալ դեպքում ավելի ճիշտ է խոսել ոչ սթրեսին դիմակայելու մասին, այլ այն մասին թե արդյոք Դուք պատրաստ եք աշխատաել նման ղեկավարի հետ: Անկասկած կան մարդիկ, ովքեր ունեն ուժեղ բնավորություն, հստակ գիտեն ինչի են ուզում հասնել կարիերայում և կյանքում, ընդհանուր առմամբ, իհարկե, սթրեսսադիմացկուն են, պատրաստ են ընդունել ցանկացած կառուցողական քննադատություն, նույնիսկ ղեկավարի կողմից ձայնի բարձրացում, պատրաստ են աշխատել ղեկավարի մշտական ճնշման տակ: Կան մարդիկ, ովքեր կարող են աշխատել մշտապես կենտրոնանալով միայն աշխատանքի արդյունքների` օրինակ, վաճառքի քանակի բարձրացման վրա, բայց այդ մարդիկ լիովին իրավունք ունեն վիրավորանքը իրենց հասցեին չընդունելու, քանի որ դա կհակասի իրենց դաստիարակությանը, շփման, ինչպես նաև գործնական հարաբերությունների ընկալմանը և, իհարկե, սեփական անձի հանդեպ հարգանքին:

Մենք համաձայն ենք այս տեսակետի հետ, իսկ Դուք ինչ կարծիքի ե՞ք:

Ինչպես փնտրել մշտական աշխատանք

This post is also available in: English, Russian

Աշխատանքի որոնման գործընթացը սկսվում է այն պահից, երբ Դուք ինքներդ Ձեր համար կորոշեք, թե ինչ եք ուզում, թե որոնք են կյանքում Ձեր ձգտումները, և թե ինչ ուղղությամբ եք Դուք ցանկանում զարգանալ: Անգամ եթե Դուք դժվարանում եք աշխատանքի ուղղվածության հարցում, մի վախեցեք փորձելուց: Ինքներդ Ձեզ փորձեք տարբեր մասնագիտություններում և կարող եք արագ գտնել այն ինչ ուզում եք:

Գուցե Ձեզ համար օգտակար կլինի ունենալ հետևյալ հարցերի պատասխանները.
* Ամենալավը ես …
* Արդյո՞ք ես նախընտրում եմ աշխատել միայնակ, թե թիմում:
* Արդյո՞ք ես պատրաստ եմ ստանձնել ղեկավարի պատասխանատվությունը, թե կատարողի դերն ինձ ավելի հարմար է:
* Ինձ հոգեհարազատ է հետևյալ ուղղվածությունը….
* Ինձ համար հատուկ հետաքրքրություն են ունեն հետևյալ ընկերությունները …
* Իդեալական ղեկավարը ….
* Ինձ համար նվազագույն աշխատավարձը կազմում է… (զգուշորեն ծանրութեթև արեք Ձեր գիտելիքները, փորձը, հմտությունները և շուկայում առկա առաջարկները)
* Ինձ համար նոր աշխատանքում ամենակարևորը… (Աշխատավարձը, ձեռք բերել նոր գիտելիքներ և փորձ, ունենալ մասնագիտական աճ, ընկերության հայտնի անունը, և այլն)

Այն բանից հետո, երբ Դուք հստակ պատկերացում կունենաք, թե ինչ եք ուզում, Ձեր մտքերը կիսեք Ձեզ շրջապատողների հետ: Հնարավոր է նրանց խորհուրդներն ու առաջարկությունները կստիպեն վերանայել Ձեր նպատակները …

Այս ամենից հետո, առաջնորդվելով ցանկալի աշխատանքի ավելի հստակ տեսլականով, փոփոխեք Ձեր ռեզյումեն: Ռեզյումեն գրելուց հետո այն տվեք մի մարդու, ով լավ տիրապետում է այն լեզվին, որով ռեզյումեն գրված է: Հիմա, երբ ռեզյումեն պատրաստ է, անհրաժեշտ է պարզել աշխատանք փնտրելու հիմնական ուղիները: Դրանց թվում կարելի է առանձնացնել հետևյալը.
* Աշխատանքի հայտեր մամուլում
* Ռեզյումեն լրատվամիջոցներում տպելը
* Աշխատանքի որոնում Ինտերնետ ցանցով
* Գործատուին անմիջականորեն դիմելը
* Այցելելը կարիերայի օրեր և այլ նմանատիպ իրադարձություններ, որոնք անցկացնում են ընկերությունները
* Կադրային կենտրոններ դիմելը
* Հասարակական զբաղվածության ծառայություններ դիմելը
* Ընկերներից և ծանոթներից տեղեկանալը

Երաշխավորագրի կարևորությունը աշխատանքի ընդունվելիս

This post is also available in: English, Russian

Արդյո՞ք երաշխավորագիրը կարող է օգնել աշխատանք գտնելու հարցում: «Superjob» պորտալի հետազոտական կենտրոնը այս հարցը ուղղել է ռուսներին և տեղական ընկերությունների ներկայացուցիչներին: Գործատուների 18%-ը հայտնել է, որ իրենք երաշխավորագիր են պահանջում բոլոր հավանական թեկնածուներից, մինչդեռ գործատուների 55%-ը երաշխավորագիր է պահանջում միայն որոշ պաշտոնների համար դիմած թեկնածուներից (ղեկավար պաշտոններ և ֆինանսական պատասխանատվություն պահանջող պաշտոններ):

Երաշխավորագրի կարևորության աստիճանը գործատուները դիտարկել են հետևյալ կերպ `
27% – երաշխավորագիրը պարտադիր է
57% – երաշխավորագիրն ունի էական նշանակություն
29% – երաշխավորագիրը կարևոր չէ

Ինչ վերաբերում է աշխատանք փնտրողներին, ապա նրանք երաշխավորագրին ավելի քիչ նշանակություն են տալիս: Այսպիսով, հարցման մասնակիցների 68%-ը իրենց նախկին ղեկավարներից երբեք երաշխավորագիր չեն վերցրել: Նախկին աշխատատեղից երաշխավորագիր են ստացել հարցման մասնակիցների 22%-ը: Մինչ այդ, երաշխավորագիր խնդրած աշխատակիցների ավելի քան մեկ երրորդը (37%) պնդում են, որ այդ երաշխավորագրերը օգնել են իրենց նոր աշխատանք գտնել: Ըստ հարցման մասնակիցների 2%-ի նախկին ղեկավարությունը հրաժարվել է իրենց երաշխավորագիր տրամադրել: Իսկ հարցման մասնակիցների 8%-ը երաշխավորագիր չեն խնդրել:

Աշխատանքից ազատումը և մտավախությունները

This post is also available in: English, Russian

Այս հոդվածում մենք ուզում ենք Ձեր ուշադրությունը հրավիրել այն փաստի վրա, թե ինչպես են համատարած կրճատումները ազդում մարդու հոգեբանության և ինքնազգացողության վրա: Բազմաթիվ վիճակագրական տվյալների համաձայն ճգնաժամի ժամանակ աշխատանքից ազատման վախը առաջացնում է ամենամեծ հուզմունքը: Շատ աշխատակիցներ ցանկացած մանրուքի պատճառով անհանգստանում են կամ պարզապես խորը ապատիայի մեջ են ընկնում: Այս ամենը խոչընդոտում է աշխատանքի արդյունավետ կատարմանը և արդյունքում դառնում է աշխատանքից ազատման պատճառ:

Պետք չէ անհանգստանալ
Ամենակարևորը հանգստություն պահպանելն է: Մեր ուղեղի կառուցվածքն այնպիսին է, որ, անորոշ վիճակում հայտնվելիս, այն սկսում է մեզ իրավիճակի զարգացման տարբերակներ առաջարկել: Մարդն իր բնույթով հակված է բացասական մտածել: Մարդիկ սկսում են արձակել բացասական ալիքներ, որոնք փոխանցվում են գործընկերներին: Հետևաբար, որքան շատ եք Դուք անհանգստանում, այնքան ավելի մեծ է ֆիզիկական անբավարարվածության հավանականությունը: Հանգստյան օրերն անցկացրեք հաճելի մարդկանց հետ քաղաքից դուրս, աշխատեք քիչ սուրճ խմել, ուտել ավելի շատ բուսական սնունդ, լավ քնել, հաճախ ցրվել աշխատանքից:

Դրական մտածեք
Մի մեծ արևմտյան բանկում, որն իր ոտքերի վրա ամուր կանգնած էր նույնիսկ ճգնաժամի ժամանակ, որոշում է կայացվում ազատել այն աշխատողներին, որոնք խուճապ կտարածեն իրենց գործընկերների շրջանակում: Յուրաքանչյուր ոք, ով խոսում էր կրճատումից կամ խոսակցություններ էր տարածում որևէ մեկի հեռացման մասին – անմիջապես հեռացվում էր աշխատանքից: Ընկերությանը պետք չեն վատատես աշխատակիցներ:

Մի խախտեք օրենքը
Այս կանոնը միշտ էլ տեղին է եղել, բայց այժմ դուք պետք է ավելի զգոն լինեք: Մի կեղծեք անաշխատունակության թերթիկներ և մի խախտեք ընկերության գաղտնիության պայմանագրի կետերը: Աշխատանքից ազատման վախը մարդկանց դրդում է չմտածված գործողությունների, այդ պատճառով զգոն եղեք, որ ընկերության ղեկավարությանը չդրդեք հեռացնել Ձեզ աշխատանքից:

Ինչպես տեղադրել աշխատանքի հայտ

This post is also available in: English, Russian

Ինչպես տեղադրել աշխատանքի հայտ: Որևէ հաստիքի համար թեկնածու փնտրելիս առաջանում է մի հարց ` ինչպես գտնել լավ աշխատակից` ծախսելով որքան հնարավոր է քիչ ժամանակ և ջանք:

Թեկնածուներ գտնելու ամենաարդյունավետ ուղիներից մեկը հայտարարություն տեղադրելն է:

Գոյություն ունեն հաստիքի նկարագրության մի քանի կանոններ, որոնք Ձեզ հնարավորություն կտան գրավել առավելագույն շատ թեկնածուների ուշադրությունը:

Այսպիսով, ինչ պետք է հաշվի առնել աշխատանքի հայտ տեղադրելիս:

Հաստիքի մասին հայտարարությունը պետք է`
* հասկանալի լինի թեկանածուին
* ունենա պարտականությունների և պահանջների հստակ նկարագրություն
* լինի գրավիչ (շահագրգռող)
* պարունակի հետադարձ կապի տեղեկություն

Գոյություն ունեն նաև կանոններ այն մասին, թե ինչ չպետք է պարունակի հայտարարությունը`
* Կազմակերպության անվանումը
* Աշխատավարձի չափը
* Թեկնածուի համար անհասկանալի հապավումներ և տերմիններ
* Խտրական պահանջներ (սեռ, տարիք, և այլն)

Ճիշտ կազմված աշխատանքային հայտարարության դեպքում թափուր տեղի համար դիմորդների քանակը զգալի մեծ կլինի: Այս ամենից հետո միակ բանը, որ Դուք պետք է անեք` ընտրել լավագույն թեկնածուին:

Ինչի համար է անհրաժեշտ կազմել ռեզյումե

This post is also available in: English, Russian

Ռեկրութերները ամեն օր ստանում են մեծ թվով թեկնածուների ռեզյումեներ տարբեր պաշտոնների \հաստիքների համար, ինչպես նաև, անց են կացնում տարբեր հարցազրույցներ։ Անկախ նրանից, թե Դուք աշխատում եք ներքին ռեկրութմենթում, թե կադրային գործակալությունում` որոշակի քանակությամբ ռեզյումեներից արժանի թեկնածուներին ընտրելուն պես, գալիս է նրանց ապագա գործատուների հետ հարցազրույցի ուղարկելու ժամանակը։ Որպես աշխատակից Ձեր խնդիրն է ցույց տալ, որ Դուք լավ ռեկրութինգ մենեջեր եք և ներկայացնում եք արժեքավոր կադրեր։

Այդ իսկ պատճառով, Ձեզ պետք է նախապես մտածել, թե ինչպես եք ներկայացնելու թեկնածուին։ Ամենա րդյունավետ մեթոդը հանդիսանում է թեկնածուի ճիշտ կազմած ռեզյումեն։

Ռեզյումե կազմելու նպատակը
• Տեղեկատվական – տեղեկություն տալ թեկնածուի կենսագրրության, նրա փորձի և ունակությունների մասին
• Վաճառել թեկնածուին – ներկայացնել թեկնածուին իր լավագույն կողմերով

Ռեզյումեն պետք է լինի՝
• Կարճ ( հակիրճ)
• հասկանալի
• պետք է պարունակի տեղեկություն նախկին աշխատավայրերի և կատարած աշխատանքների մասին
• պետք է պարունակի ընկերության անվանումը կամ ընկերության տեսակը, որտեղ թեկնածուն աշխատել է
թեկնածուի ենթակայության տակ գտնվող մարդկանց թիվն ու պաշտոնները
• պետք է նկարագրի, թե թեկնածուն ինչ պարտականություններ է ունեցել

Թեկնածուի ճիշտ կազմված ռեզյումեն կօգնի ղեկավարին առավել արդյունավետ անցկացնել հարցազրույցը և ավելի ճշգրիտ հասկանալ, թե ով է եկել իր հետ հանդիպման։

Մարդկային ռեսուրսների բրենդինգ

This post is also available in: English, Russian

Անկախ իրավիճակից, հիմնական առկա խնդիրը աշխատանքային շուկայում որակյալ կադրերի պակասն է: Եվ որքան էլ, որ ջանում ենք մեր աշխատատեղերի հանդեպ շահագրգռվածություն առաջացնել, թե’ բարձր աշխատավարձով,թե’ բարձր պաշտոնով, միևնույնն է առավել բարձրակարգ ինքնակենսագրականներ մեր հասցեին չեն գալիս: Ուրեմն ինչու թեկնածուների մի մասը «քնում և երազում է» աշխատանքի անցնել որոշակի ընկերություններում , շրջանցելով այլ ընկերություններ: Եկեք համեմատություն կատարենք ապրանքատեսակի հետ: Խանութում ապրանք գնելիս ինչի՞նեք առաջնահերթ ուշադրություն դարձնում, և ինչու՞ եք ձեռք բերում կոնկրետ այդ ապրանքը, և ոչ թե նմանատիպ մեկ այլը: Բնականաբար, այն ինչ աչքի է ընկնում առաջին հերթին` վառ փաթեթավորումն է , հետո ակամա հիշում ենք, որ լսել ենք դրա մասին և միայն դրանից հետո կարդում ենք բաղադրությունը: Խթանիչ բնազդների վրա առաջնային ազդեցությունը թողնում է իհարկե բրենդի ճանաչվածությունը, գրեթե միանման է մեր նախընտրության հարցը այն ընկերությունների վերաբերյալ, որտեղ կցանկանայինք աշխատել:

Ինչպես՞ դարձնել ուղղակի լավ ընկերությունը երազանքների ընկերություն: Օգնության են գալիս ստանդարտ գործիքներ, որոնք կիրառվում են բրենդի առաջխաղացման ժամանակ: Դիտարկենք դրանցից մեկը, որն առավել ադապտացված է Մարդկային ռեսուրսների ոլորտին: Դա կորպորատիվ բլոգների վարումն է:

Բլոգը (blog), (կրճատ` weblog բառն է)` կայք է , որն անընդմեջ համալրվում է գրառումներով (նույն թվում ընդգրկելով անդրադարձներ, պատկերներ, մուլտիմեդիայի էլեմենտներ), որոնք դասակարգվում են հակառակ խրոնոլոգիական հերթականությամբ: Կարող են լինել անձնական և խմբային (կորպորատիվ, ակումբային): Մեկնաբանման հնարավորություն է տրամադրվում յուրաքանչյուր գրառման համար

Ինչպես ցանկացած գովազդային արշավ, այնպես էլ PR արշավը պետք է լավ պատրաստված լինի: Նախ ձևակերպենք, թե ինչ նպատակով են պատրաստում բլոգերը: Մեր դեպքում դա` կազմակերպության անվան առաջխաղացումն է, որպես դրական գործատու: