This post is also available in: English, Russian
Ինչ է ժամանակի կառավարումը և ինչպես այն կարող է բարելավել աշխանտանքային գործընթացը:
Առաջին լուրջ աշխատանքը համարվում է նոր կյանքի սկիզբ, որն արագ կերպով ներխուժում է աշխատանքային առօրյա գործընթացի մեջ: Ժամանակի ընթացքում դուք սկսում եք նկատել , որ աշխատանքը խլում է ձեր ողջ ազատ ժամանակը և գրեթե դառնում է ամեն նոր օրվա գլխավոր իրադարձությունը: Սկզբնական շրջանում հաճելի է գիտակցել, որ կա աշխատանք որ հետաքրրում է, մտածելու տեղիք է տալիս, հատկապես երբ գործը, որով դուք զբաղվում եք, ոչ միայն ներքին բավարարվածություն է բերում, այլև նյութական պարգևատրություն կատարած աշխատանքի դիմաց:
Աշխատանքի անցնելով`բազմաթիվ երիտասարդ մասնագետներ բառացիորեն խորասուզվում են նրանում, սակայն պատճառը ոչ միայն հետաքրքրվածությունն է աշխատանքով, այլ նորեկները դեռ չգիտեն, թե ինչպես բոլոր գործերը միաժամանակ կարգավորեն: Անխոս, փորձ ձեռք բերելով յուրաքանչյուր ոք կսովորի կառավարել իր ժամանակն այնպես, որ նույնիսկ ֆորս մաժորային բնույթի գործերը կկատարվեն ճիշտ ժամկետին: Սակայն ինչպես կատարել բոլոր առաջադրանքները աշխատանքային շրջանի սկզբնական շրջանում, երբ դժվարանում ես տարբերակել ամենակարևոր և պակաս կարևոր հարցերի միջև, պլանավորել օրդ այնպես, որպեսզի շարժվես ընդհանուր աշխատանքային ռիթմով:
Սովորենք միշտ և ամեն ինչ հասցնել
Վերջին ժամանակաշրջանում միտում է առաջ եկել կիրառել տարբեր մեթոդիկաներ, որոնք կօգնեն կազմակերպել մեր կյանքը շատ ավելի լավ, քան մենք ինքներս: Դրանք բոլորն ուղղված են դժվարությունների վերհանմանը, որոնք կարող են ի հայտ գալ աշխատանքային գործընթացի ընթացքում, շեղել աշխատանքից և ընդհանրապես խողընդոտ հանդիսանալ արդյունքների ձեռքբերման գործընթացում: Վերջերս բոլորը սկսել են խոսել ժամանակի կառավարման նոր մեթոդիկայի մասին,այն մասին թե որքան արդյունավետ է այն, բարձրացնում է աշխատանքային կատարողականությունը և յուրաքանչյուրի աշխատանքը դարձնում է շատ ավելի պրոդուկտիվ:
Ինչ է ժամանակի կառավարումը և ինչպես այն կարող է բարելավել աշխանտանքային գործընթացը: Եթե բառացիորեն թարգմանենք ժամանակի կառավարում տերմինն անգլերենից, ապա առաջին հայացքից տարօրնակ կթվա ժամանակի կառավարում բառակապակցությունը: Ինչ է սա նշանակում. Դեվիդ Կոպերֆիլդի հերթական հնարքները, թե աշխատանքային ժամանակի կառավարման հնարավորությունն այնպես, որպեսզի միշտ ամեն ինչ հասցնել:
Յուրաքանչյուր մարդ երկրագնդի վրա տնօրինում է ամենաթանկ բանը, որ նա ունի`ժամանակի կառավարումը : Այս մասին է փաստում հայտնի արքայազն Պերետոն: Նրա հետազոտությունների համաձայն ժամանակի 20% -ը մենք ծախսում ենք 80% աշխատանքի կատարման վրա, իսկ մնացած 80% ով մենք լուծում են հարցերի 20 % -ը: